Виявлення лідерських здібностей
Участь в стратегічній сесії з формування завдання на розроблення Комплексного просторового розвитку території Любешівської селищної територіальної громади
ей, до праці, до природи, до
мистецтвадо суспільства і держави.
«Великим питанням майбутнього стане: як ми маємо поводити себе щодо дітей, якщо ми бажаємо виховати їх так, щоб вони, коли стануть дорослими, змогли б у широкому розумінні рости у соціальне, у демократичне, у ліберальне».Р. Штайнер.
Інтеграціяшкільного самоврядування в дії
Процес створення самоврядування у нашому закладі освіти
пройшов кілька етапів, кожен з яких супроводжувався підготовкою відповідних
документів, що окреслюють правове поле учнівської діяльності.
На
першому етапі ми розпочинали із
створення команди, знайшли і зібрали зацікавлених учнів, працювали з
ними, щоб створити команду однодумців, які б діяли спільно. Потім разом
підготували проєкт самоврядування і почали його реалізацію у формах, погоджених
із школярами. Отже, спершу утворили команду, а потім органи самоврядування.
Найважливіше –
створити в команді особливу атмосферу, систему цінностей. Тоді учні сприймуть
самоврядування не як громадське, а як особисте життя. Команда — це група, яка
здатна впровадити свої ідеї в життя і не розбігтися у різні боки через перші ж
труднощі. (детальніше)...
Мої творчі сходинки
"Учнівське самоврядуванняяк один з найефективнішихспособів розвитку громадянської компетентностіздобувачів освіти" (читати...)
«Великим питанням майбутнього стане: як ми маємо поводити себе щодо дітей, якщо ми бажаємо виховати їх так, щоб вони, коли стануть дорослими, змогли б у широкому розумінні рости у соціальне, у демократичне, у ліберальне».Р. Штайнер.
Інтеграціяшкільного самоврядування в дії
Процес створення самоврядування у нашому закладі освіти
пройшов кілька етапів, кожен з яких супроводжувався підготовкою відповідних
документів, що окреслюють правове поле учнівської діяльності.
На
першому етапі ми розпочинали із
створення команди, знайшли і зібрали зацікавлених учнів, працювали з
ними, щоб створити команду однодумців, які б діяли спільно. Потім разом
підготували проєкт самоврядування і почали його реалізацію у формах, погоджених
із школярами. Отже, спершу утворили команду, а потім органи самоврядування.
Найважливіше –
створити в команді особливу атмосферу, систему цінностей. Тоді учні сприймуть
самоврядування не як громадське, а як особисте життя. Команда — це група, яка
здатна впровадити свої ідеї в життя і не розбігтися у різні боки через перші ж
труднощі. (детальніше)...
Мої творчі сходинки
"Учнівське самоврядуванняяк один з найефективнішихспособів розвитку громадянської компетентностіздобувачів освіти" (читати...)
План виховної роботи
План виховної роботи за попередні навчальні роки:
Районний семінар-практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи
Мета.Визначити важливість, проблеми та пріоритетні шляхи створення
позитивного іміджу школи в суспільстві
Методичний
прийом «Fishbone». Чи важливий імідж
школи? (фото)
Загальношкільні батьківські збори (виступ, презентація)
Дебати як форма роботи читати...
Поповнення бібліотеки класного керівника (позакласні заходи) в освітньому інтернет-проекті "На Урок":
Мета:розкрити
багатство і красу українських пісень;
розвивати в учнів уміння бачити та шанувати красу, зміцнювати почуття національної гордості, повагу до свого народу та його історичного минулого;
виховувати любов до національної культури.
розвивати в учнів уміння бачити та шанувати красу, зміцнювати почуття національної гордості, повагу до свого народу та його історичного минулого;
виховувати любов до національної культури.
Вед2: Доброго
дня, шановні друзі!
Вітаємо вас зі святом української пісні.
детальніше...
Мета: Відтворити обряд проведення вечорниць і показати його красу; виховувати
бажання відроджувати і оберігати народні звичаї; розвивати усне мовлення,
формувати відчуття краси рідної мови; викликати у дітей бажання робити добре і
мудре; виховувати почуття любові до рідного краю.
Українська світлиця прикрашена вишитими рушниками, домотканими килимами,
Іконою з рушником. Збоку — піч, посередині — стіл, застелений вишиваною
скатертиною, лавки, вкриті килимами. Дівчата й хлопці одягнені в український
національний одяг.
Мета: поглиблювати знання учнів про життя тварин; учити бачити прекрасне
навколо себе; розвивати пам'ять, пізнавальну активність учнів, логічне
мислення, уміння аргументовано висловлювати свою думку; удосконалювати навички
міжособистісного спілкування; виховувати любов до рідної землі, дбайливе
ставлення до неї.
Педагог-організатор: Сьогодні у нас незвичайне свято. Ми зібралися для того, щоб прийняти
наших другокласників у шкільне об’єднання «Країна Барвінкова». Щоб барвінчатами
стати, треба багато знати, бути умілими, сміливими і розумними.
Барвінок: Добрий день, любі діти! Цікавими шляхами ви будете мандрувати нашим подільським краєм, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, танцями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.
Барвінок: Добрий день, любі діти! Цікавими шляхами ви будете мандрувати нашим подільським краєм, познайомитесь з його історією, традиціями, народними піснями, танцями, іграми, дізнаєтесь багато про свій рідний край, про Україну, про землю, на якій ми живемо.
Ведучий 2. Із жайвором весняночка летіла
В рідний Край,
Розквітла враз поляночка,
Дзвенить піснями гай.
В сережках закосичена
Берізка молода
Стоїть в гаю, мов дівчина,
І сонечко віта.
Ходімо на поляночку,
Де рясно квіточок,
Співатимем весняночки,
Станцюєм гопачок.
Поповнення бібліотеки класного керівника (виховна робота) в освітньому інтернет-проекті "На Урок":
"Найкращий володар той,
про кого народ знає лише те, що
він існує.
Трохи гірші ті володарі, які
вимагають,
щоб народ їх любив і звеличував.
Ще гірші ті володарі, що народ їх
боїться;
і гірші від усіх ті володарі,
що народ їх зневажає. "
(Лао Цзи)
детальніше...
Заняття з елементами тренінгу"Щаслива людина та, яка дарує щастя найбільшій кількості людей".
Мета. Розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної поведінки людини; розвивати адекватну самооцінку, вміння аналізувати, приймати рішення, вибирати правильну позицію; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужістьОбладнання: роздатковий матеріал для діагностування (анкети, бланки опитувальника); дерево з листками; афоризми про толерантність
Форма проведення: година спілкування
Вступне слово. Останнім часом слово «толерантність» набуло значної популярності. Що значить толерантна людина? Що таке толерантний підхід? Чи так важливо бути толерантним? Спробуємо відповісти на ці запитання на сьогоднішній годині спілкування.
Поповнення бібліотеки педагогіки(сценарії) в освітньому інтернет-проекті "На Урок":
Сценарій посвяти в першокласники"100 днів у школі"
Мета:Продемонструвати знання і вміння набуті учнями за місяць навчання.
Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу, логічне мислення.
Виховувати любов до своїх рідних, наполегливість, працьовитість.
Викликати бажання дітей вчитися в школі.
Вчитель. 9 грудня - сотий день
перебування першокласників у школі. На святі "100 днів у школі"
першокласники у концертній програмі, конкурсах, змаганнях демонструють учням
початкових класів, вихованцям дитячого садка, своїм батькам, бабусям, дідусям
про своє інтелектуальне зростання. Процес підготовки до свята та участь у ньому
позитивно вплинули на згуртування учнів класу, батьківського колективу.
детальніше...
Роль учнівського самоврядування у формуванні творчої особистості та лідерських якостей читати...Участь в методоб'єднанні класних керівників. Година спілкування в 6 класі."Людина починається з добра"(співпраця педагога-організатора з класним керівником)
Доброго
дня, любі діти! Я прошу Вас хвилинку постояти. Хай першими сядуть уважність та
щирість, другими – сердечність та чуйність, а згодом – доброта та милосердя. Ви
завагалися? А чому? Я не випадково зупинила Вас. Кожен на хвилинку замислився
над чистими джерелами своєї душі.
Поверніться,
будь-ласка, один до одного, покладіть долоні своєму товаришу. Ви відчуваєте
тепло його руки. Це тепло його серця і тепло душі. Воно зігріває Вас, так як і
багатство Ваших душ може зігріти ближнього.
Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей (методика «пластичного дзеркала»)
Спілкування задовольняє особливу потребу людини в контакті з іншими
людьми. Задоволення цієї потреби, пов'язано з виникненням почуття радості.
Прагнення до спілкування інколи займає значне і часом провідне місце серед
мотивів, що спонукують людей до спільної практичної діяльності.