Дистанційне навчання

 

Дистанційне навчання


Дистанцiйне навчання — це форма навчання з використанням комп’ютерних і телекомунiкацiйних технологiй, якi забезпечують iнтерактивну взаємодiю вчителів та учнів на рiзних етапах навчання i самостiйну роботу з матерiалами iнформацiйної мережi.

Дистанційне навчання – це:

  • засоби надання учбового матеріалу учням;
  • засоби контролю успішності здобувачів освіти; 
  • засоби консультації учасника освітнього процесу програмою-викладачем;
  • засоби інтерактивної співпраці вчителя і учня;
  • можливість швидкого доповнення курсу новою інформацією, коригування помилок.

G-Suite - це хмарне рішення від Google для дистанційного навчання. Можливість працювати з електронною поштою, календарем, чатом, документами, а також голосовими чи відеоповідомленнями. Набір основних сервісів можна доповнити іншими додатками Google та запускати на будь-якій доступній техніці (смартфон, планшет, ноутбук/нетбук, стаціонарний ПК).

Учителі Бердянської ЗОШ №20 запрошують учнів долучитися до платформи Google, щоб продовжити здобуття освіти, не зважаючи на карантинні заходи в Україні. 

Для навчання потрібно мати: 

  • доступ до мережі Інтернет,
  • пристрій для підключення (смартфон, планшет, ноутбук тощо)
  • вхідні дані у вигляді гугл-аккаунта (запитайте у свого вчителя)
Google Classroom – онлайн клас для ефективного навчання. 

Google Meet - відеозустрічі для навчання
Спілкуйтеся з однокласниками та вчителями обличчям до обличчя, де б вони не були, завдяки функціональному сервісу Google Meet.
Встановіть додаток Meet для iOS або Android, щоб бачити всі заплановані на день уроки з корисною інформацією з Календаря і приєднуватися до них одним натисканням.

 

Корисні сервіси та інструменти для вчителя

 Корисні  сервіси та інструменти для вчителя

Інтерактивні завдання з LearningApps, Study Stack, Wixie, FlashcardExchage

Створення карток, ігор https://quizlet.com/http://www.umapalata.com/

Створення кросвордів Фабрика кросвордів

Створення онлайн пазлів http://www.jigsawplanet.com ,   http://www.jigzone.com/             
Інтерактивна дошка http://ru.padlet.com/,   http://linoit.com 

Сервіс для створення мультимедійних  онлайн-оголошень Smore.com 

Хмара фото http://www.getloupe.com/ 

Інтерактивна карта http://www.heganoo.com/

Сайт з сервісами для вчителя https://newtonew.com/

Інтерактивний малюнок, плакат www.thinglink.comhttp://edu.glogster.com/

Сервіс для створення уроку https://www.blendspace.com/Сервіси онлайн-підготовки до тестів


Створення анімацій https://www.animatron.com 

Редактор фото і малюнків https://www.imgonline.com.ua/

Редактори текстів та опитувальників SimPollTestsOnline, OnlineТestРad, Майстер-тест, ВебанкетаТесторіум

Платформи для створення онлайн курсів https://stepic.org  

Скрайбінг https://www.moovly.com

Конспект уроку https://www.tes.com/lessons 

                    9 онлайн-інструментів для організації цікавих практичних робіт зі школярами.    Знахідка для кожного творчого вчителя!

                     

                    Сучасні освітні інструменти для вчителів

                     Використання медіа – це проблема освіти продиктована самим життям і є дуже актуальною.

                        Вона має стимулювати розвиток спеціальних знань, умінь, навичок у сфері медіа, спрямована на виховання свідомого, компетентного споживача медіа, розвиває ресурсні можливості особистості.
                        Сучасному школяреві важко засвоїти цілий масив різних відомостей за шкільною програмою. Виникають проблеми з навчанням, хоча для навчання є практично необмежені можливості доступу до інформації. Чому так відбувається? Мозок просто не в змозі систематизувати всю інформацію, яку отримує. Проблему цю допоможе вирішити метод графічної систематизації – хмари слів.

                    Дізнатися більше за посиланням: https://naurok.com.ua/post/internet-resursi-dlya-stvorennya-hmar-sliv-vlasnoruch

                          Навіщо створювати хмари тягів/слів?

                         Можливості використання хмари слів у навчанні пов'язані,  з тим, що: 
                    в хмару можна записати тему уроку, яку учні повинні визначити; 
                    ➤попросити скласти пропозиції щодо визначеної теми, «хмара» виступає в якості опорного конспекту; 
                    ➤можна запропонувати дітям прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку; 
                    ➤скласти речення або розповідь, використовуючи якомога більше слів з хмари; 
                    ➤створити словникову «хмару» на основі невеликих нещодавно вивчених навчальних текстів, і попросити учнів пригадати, про що були ці тексти, і в якому саме контексті використовувалися слова; 
                    ➤показати «хмару», складену зі слів, узятих із незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст;
                    ➤зробити "хмарку" підказок до математичного диктантів, кросвордів тощо;
                    ➤повторити основні поняття теми, що вивчаєтся.

                       Сервіс Loupe – хмарки – колажі зображень. Хмарки – колажі зображень  роблять уроки яскравими, набагато результативнішими, динамічними.          

                     (посилання: https://internet-servisi.blogspot.com/p/loupe.html)