Не
споглядати й говорити,
а
діяти і творити…
Сьогодні надзвичайно важливо сприяти формуванню
особистісних якостей громадянина демократичної держави, патріота України,
виховувати особистість, якій притаманні демократична громадянська культура,
готовність до дієвої участі у житті суспільства. На сучасному етапі молоді понад
усе бракує саме компетентного досвіду участі у суспільно-політичних процесах країни. Тому насамперед потрібно створити умови
для того, щоб учні могли його набути шляхом участі у шкільному самоврядуванні, дитячих
і молодіжних об'єднаннях, в ході співпраці з громадськими організаціями.
Згідно нового Закону «Про
повну загальну середню освіту» передбачається більше
прав для учнівського самоврядування:
·
чіткі повноваження
учнівського самоврядування;
·
право керівнику
учнівського самоврядування на невідкладний прийом керівником закладу освіти;
·
право учнів через своїх
представників брати участь у засіданнях педагогічної ради з усіх питань, що
стосуються організації та реалізації освітнього процесу.
Освіта в Новій українській
школі ґрунтується на розвитку ключових компетентностей, громадянської зокрема. Один із найефективніших способів навчитися
саме громадянської компетентності є учнівське самоврядування у школі. Іноземний
досвід це підтверджує. Саме американський філософ Джон Дьюї був одним з перших, хто розглядав школи не лише як суто
освітні інституції, але і як хороший майданчик
для отримання громадянських компетентностей. Беручи участь у роботі
органів учнівського самоврядування, учні зможуть не тільки поглибити своє
розуміння демократії, а й з’ясувати роль, яку виконує кожний громадянин у
розвитку демократичних ідеалів, своїми вчинками діючи на користь суспільства
9 ТРАВНЯ , НАШ ЛІЦЕЙ ГОСТИННО ЗУСТРІЧАВ УЧНІВ 9 КЛАСІВ ЦИРСЬКОЇ, ЛАХВИЧІВСЬКОЇ ТА ДОЛЬСЬКОЇ ГІМНАЗІЙ.
Це був не просто День відкритих дверей, а день знайомств, відкриттів і натхнення!Радо зустріли гостей дев’ятикласники Люб’язівського ліцею солодкими "варениками з передбаченнями" .
Директор Микола Васильович Кух ознайомив присутніх з особливостями навчання учнів у ліцеї, розповів про сучасні реалії освітнього закладу та перспективи на майбутнє. Директор акцентував увагу на профілізації старшої школи, матеріально-технічному забезпеченні ЗЗСО. Педагог-організатор Оксана Петрівна Кух презентувала роботу учнівського самоврядування в ліцеї.Гості мали можливість побувати разом з майбутніми однокласниками і однолітками на уроках української та зарубіжної літератури, технологій, познайомитися з базою та можливостями для вивчення предметів «Захист України» та інформатики, шкільною бібліотекою, пограти в шахи, скласти автомат та ін.
Здійснивши екскурсію шкільними коридорами, відвідавши навчальні кабінети, поспілкувавшись з педагогами та адміністрацією закладу, присутні дізналися корисну інформацію про наш ліцей.
Така зустріч проводиться вперше і вона справді запам’ятається всім, бо пройшла на «відмінно»!
Першого вересня ліцей чекає наших гостей у своїй дружній ліцейській родині!
Привітання з Новим роком від лідерів 1-11 кл.Традиційно в нашому ліцеї до Дня працівників освіти проводиться День учнівського самоврядування.


Учні школи бажають вчителям відчути тепло їхніх сердець у цей осінній день.Хай життя буде наповнене наснагою, любов'ю та здоров'ям, а педагогічна майстерність з кожним роком стає ще більш витонченою. Хай творчий розвиток та самоцінність дитини буде основою Вашої діяльності! Креативу Вам та позитиву, натхнення та радості, миру та великих успіхів!Дякуємо ЗСУ за можливість навчатися і навчати!

У нашому ліцеї проводилася акція "Смілива гривня" (збір монет номіналами 10, 25, 50 коп. та 1, 2, 5 і 10 грн.) – благодійна ініціатива, мета якої об’єднати зусилля усіх небайдужих та зібрати кошти для допомоги Збройним Силам України.
З Днем працівника освіти!
Щиро дякуємо всім учням нашого ліцею за позитивний день учнівського самоврядування!!!
УЧНІВСЬКІ ПРАВИЛА











Правила внутрішнього розпорядку для учнів
І. Загальні правила
1.1. Учні приходять у школу за 15 хвилин до початку занять за розкладом.
1.2. Учні школи вітаються з персоналом, вчителями та іншими дорослими.
1.3. Приходити до школи необхідно в чистому, випрасуваному одязі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.
1.4. Черговий адміністратор або педагог-організатор у разі порушення вимог пропонують привести себе в належний вигляд.
1.5. У весняно-зимовий період учням школи рекомендовано мати при собі змінне взуття.
1.6. Відвідування навчальних занять, бібліотеки, їдальні школи у верхньому одязі не дозволяється.
1.7. Учням заборонено приносити до школи не потрібні для занять речі.
1.8. Користування мобільними телефонами під час проведення уроку для ненавчальних цілей суворо забороняється.
1.9. Пропуски учнем навчальних занять з поважної причини підтверджуються необхідними документами.
1.10. Учням заборонено без дозволу заходити до кабінетів школи, де працює адміністрація школи.
1.11. Усі школярі зобов'язані берегти шкільне майно, зелені насадження на території школи, бережливо поводитися зі своїми речами та речами товаришів.
1.12. Учні школи зобов'язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу школи, зберігати чистоту й порядок у класних кімнатах, коридорах, дотримуватися санітарно-гігієнічних правил.
1.13. У разі навмисного пошкодження шкільного майна батьки учня зобов'язані відшкодувати матеріальні збитки.
1.14. Суворо забороняється тютюнопаління в школі та на її території.
1.1. Учні приходять у школу за 15 хвилин до початку занять за розкладом.
1.2. Учні школи вітаються з персоналом, вчителями та іншими дорослими.
1.3. Приходити до школи необхідно в чистому, випрасуваному одязі ділового стилю та чистому взутті, з охайною зачіскою.
1.4. Черговий адміністратор або педагог-організатор у разі порушення вимог пропонують привести себе в належний вигляд.
1.5. У весняно-зимовий період учням школи рекомендовано мати при собі змінне взуття.
1.6. Відвідування навчальних занять, бібліотеки, їдальні школи у верхньому одязі не дозволяється.
1.7. Учням заборонено приносити до школи не потрібні для занять речі.
1.8. Користування мобільними телефонами під час проведення уроку для ненавчальних цілей суворо забороняється.
1.9. Пропуски учнем навчальних занять з поважної причини підтверджуються необхідними документами.
1.10. Учням заборонено без дозволу заходити до кабінетів школи, де працює адміністрація школи.
1.11. Усі школярі зобов'язані берегти шкільне майно, зелені насадження на території школи, бережливо поводитися зі своїми речами та речами товаришів.
1.12. Учні школи зобов'язані дбайливо ставитися до роботи технічного персоналу школи, зберігати чистоту й порядок у класних кімнатах, коридорах, дотримуватися санітарно-гігієнічних правил.
1.13. У разі навмисного пошкодження шкільного майна батьки учня зобов'язані відшкодувати матеріальні збитки.
1.14. Суворо забороняється тютюнопаління в школі та на її території.
ІІ. Поведінка учнів на уроках
2.1. Після дзвоника на урок учень школи займає своє місце в класі, готує необхідні для уроку речі. Неприпустимо очікування вчителя біля дверей, у коридорі.
2.2. Вчителів учні на початку уроку зустрічають вставанням.
2.3. За кожним учнем класу на заняттях закріплюється постійне робоче місце. Учень має право пересідати на інше тільки з дозволу вчителя.
2.4. Під час уроку учневі необхідно дотримуватися дисципліни й порядку, не залишати після себе сміття, папір на столах, підлозі.
2.5. Після закінчення заняття учні встають після слів учителя «Урок закінчено». Виходити з класу слід спокійно, тільки з дозволу вчителя.
2.6. На уроки фізкультури учні з'являються у спортивній формі відповідно до сезону. Для переодягання у спортивному залі функціонують роздягалки.
2.7. Підручники школяра мають бути акуратно обгорнуті. У них не можна загинати сторінки, робити підкреслення, виривати сторінки та ін. Псування, втрата підручника відшкодовується згідно з нормативними документами.
2.8. Зошити учні ведуть чисто, охайно, у відповідності з вимогами орфографічного режиму, підписи мають відповідати встановленим зразкам.
2.9. У разі порушення дисципліни учнем школи класний керівник інформує його батьків. Неодноразове порушення учнем дисципліни тягне за собою виклик до школи батьків та впровадження проти батьків відповідних дій, встановлених законодавством.
2.10. Учні школи залишають школу після закінчення навчальних та позакласних занять.
2.11. У разі захворювання учень відвідує медпункт, за показниками отримує звільнення від занять, інформує про це класного керівника та чергового адміністратора і тільки потім залишає школу.
2.12. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Учень не повинен допускати принизливі й образливі вислови, вживати ненормовану лексику та ін.
2.1. Після дзвоника на урок учень школи займає своє місце в класі, готує необхідні для уроку речі. Неприпустимо очікування вчителя біля дверей, у коридорі.
2.2. Вчителів учні на початку уроку зустрічають вставанням.
2.3. За кожним учнем класу на заняттях закріплюється постійне робоче місце. Учень має право пересідати на інше тільки з дозволу вчителя.
2.4. Під час уроку учневі необхідно дотримуватися дисципліни й порядку, не залишати після себе сміття, папір на столах, підлозі.
2.5. Після закінчення заняття учні встають після слів учителя «Урок закінчено». Виходити з класу слід спокійно, тільки з дозволу вчителя.
2.6. На уроки фізкультури учні з'являються у спортивній формі відповідно до сезону. Для переодягання у спортивному залі функціонують роздягалки.
2.7. Підручники школяра мають бути акуратно обгорнуті. У них не можна загинати сторінки, робити підкреслення, виривати сторінки та ін. Псування, втрата підручника відшкодовується згідно з нормативними документами.
2.8. Зошити учні ведуть чисто, охайно, у відповідності з вимогами орфографічного режиму, підписи мають відповідати встановленим зразкам.
2.9. У разі порушення дисципліни учнем школи класний керівник інформує його батьків. Неодноразове порушення учнем дисципліни тягне за собою виклик до школи батьків та впровадження проти батьків відповідних дій, встановлених законодавством.
2.10. Учні школи залишають школу після закінчення навчальних та позакласних занять.
2.11. У разі захворювання учень відвідує медпункт, за показниками отримує звільнення від занять, інформує про це класного керівника та чергового адміністратора і тільки потім залишає школу.
2.12. Спілкування зі старшими, однолітками має бути виваженим, привітним і доброзичливим. Учень не повинен допускати принизливі й образливі вислови, вживати ненормовану лексику та ін.
ІІІ. Поведінка учнів під час перерв
3.1. Під час перерви учні 5-11-х класів переходять за потреби з одного навчального кабінету в інший спокійно, без метушні й галасу.
3.2. Бути уважними під час руху сходами. При пересуванні слід триматися правого боку.
3.3. Учням забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази і жести.
3.3. Заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками, галасувати. Вживання їжі учнями дозволяється тільки у шкільній їдальні.
3.1. Під час перерви учні 5-11-х класів переходять за потреби з одного навчального кабінету в інший спокійно, без метушні й галасу.
3.2. Бути уважними під час руху сходами. При пересуванні слід триматися правого боку.
3.3. Учням забороняється бігати сходами, штовхати одне одного, створювати конфліктні ситуації, використовувати непристойні вирази і жести.
3.3. Заборонено під час руху коридорами вживати їжу, напої, штовхатися, розмахувати руками, галасувати. Вживання їжі учнями дозволяється тільки у шкільній їдальні.
ІV. Поведінка учнів поза школою
4.1. Учень школи зобов'язаний бути ввічливим, коректним і доброзичливим, проявляти витримку й розуміння у стосунках.
4.2. Бути уважним до дорослих, маленьких дітей і літніх людей.
4.3. Дотримуватися правил дорожнього руху та поведінки в транспорті, громадських місцях.
4.4. Дбайливо ставитися до природи.
4.5. Забороняється вживання алкогольних напоїв.
4.6. Учень школи повинен дотримуватися мовного етикету, не дозволяти нецензурних висловлювань.
4.7. Перебування без дорослих у місцях відпочинку, прогулянки тощо для учнів дозволяються до 22 години.
4.1. Учень школи зобов'язаний бути ввічливим, коректним і доброзичливим, проявляти витримку й розуміння у стосунках.
4.2. Бути уважним до дорослих, маленьких дітей і літніх людей.
4.3. Дотримуватися правил дорожнього руху та поведінки в транспорті, громадських місцях.
4.4. Дбайливо ставитися до природи.
4.5. Забороняється вживання алкогольних напоїв.
4.6. Учень школи повинен дотримуватися мовного етикету, не дозволяти нецензурних висловлювань.
4.7. Перебування без дорослих у місцях відпочинку, прогулянки тощо для учнів дозволяються до 22 години.
V. Вимоги до зовнішнього вигляду школярів
Демократичний підхід до зовнішнього вигляду школяра передбачає відсутність форми єдиного зразка, що дозволяє учневі реалізувати свою індивідуальність і неповторність. Але учень школи повинен мати відповідний зовнішній вигляд.
5.1. Кожен учень зобов’язаний з’явитися до школи чистим і охайно одягненим.
Одяг повинен бути охайним та відповідати сезону.
5.2. На уроки фізкультури і заняття спортивних секцій учні приходять у спортивній формі.
Дані правила внутрішнього розпорядку є обов'язковими для виконання всіма учнями школи.
Схвалено на засіданні педагогічної ради школи.
Президентом Учнівської республіки на 2021-2022 н.р. за результатами виборів обрано Софію Люсік, ученицю 10-А класу




Щиро вітаємо!!!!!!!!
Вечірні посиденьки Президентської ради в День Соборності України
Засідання Президентської ради (онлайн-зустріч)
Зелений клас (навчання на свіжому повітрі)
Демократичний підхід до зовнішнього вигляду школяра передбачає відсутність форми єдиного зразка, що дозволяє учневі реалізувати свою індивідуальність і неповторність. Але учень школи повинен мати відповідний зовнішній вигляд.
5.1. Кожен учень зобов’язаний з’явитися до школи чистим і охайно одягненим.
Одяг повинен бути охайним та відповідати сезону.
5.2. На уроки фізкультури і заняття спортивних секцій учні приходять у спортивній формі.
Дані правила внутрішнього розпорядку є обов'язковими для виконання всіма учнями школи.
Схвалено на засіданні педагогічної ради школи.






Директор школи та президент Учнівської республіки вітають всіх з початком навчального року
Метою учнівського самоврядування є формування творчої особистості сучасного лідера.
Для досягнення означеної мети передбачено реалізацію таких завдань:
•формування гармонійно розвиненої
людини, що наділена глибокою громадською відповідальністю, здатна до
самовдосконалення;
•набуття ключових життєвих компетентностей, розкриття та розвиток лідерських
здібностей учнів;
•формування психолого-толерантного, доброзичливого ставлення до інших
особистостей, груп, народів, а також розуміння і прийняття кращих моральних
досягнень попередніх поколінь;
•розвиток творчого мислення,
формування власної точки зору та критичного ставлення до інформації;
•опанування навичками самоаналізу та
самоусвідомлення, оцінки почуттів і мотивів поведінки оточуючих, уміння робити
вибір і брати на себе відповідальність;
•формування гуманістичного
світогляду;
•допомога адаптації особистості в
суспільстві;
•навчання учнів знаходити вихід із
скрутних ситуацій, долати неприємні почуття та власну невпевненість;
•підготовка до свідомої активної
участі в суспільному житті школи, української держави.
Мальвіна&Буратіно(педагог-організатор, президент Учнівської республіки)


Робочі моменти в НУШ




Принципи діяльності
учнівського самоврядування:
•гуманність і демократичність;
•науковість і системність;
•діяльність;
•особистісно-орієнтований підхід;
•підтримання зв'язку з життям.
Принципи
дії вчителя щодо учнівського самоврядування виражаються формулою:
Ø Радь!
Ø Пропонуй!
Ø Показуй перспективи зростання!
Ø Зацікавлюй!
Ø Довіряй!
Ø Аналізуй!
Ø Давай можливість проявити дітям ініціативу!
Але не “натискай”!
Чого ми прагнемо?
Організувати життя в нашій
другій домівці так, щоб…
сприяти навчальній та творчій діяльності учнів;
створити широке поле можливостей
самореалізації дітей у конкретних справах;
забезпечувати формування
соціально-компетентної молоді;
сприяти розвитку лідерського потенціалу;
давати навички захисту своїх прав;
охоплювати якнайбільшу кількість школярів;
виховувати почуття власної гідності;
вчити досягати індивідуальності.
Символіка Учнівської республіки читати...



Інтеграція учнівського самоврядування в дії
Учнівське самоврядування(презентація) перегляд...
Структура Учнівського самоврядування читати...
Образ
сучасного лідера: його якості та ціннісні орієнтири














Створення лепбуків "Історія свого класу"(фото)
(навчання лідерів) читати...
"Тренінг особистісного росту"
(навчання лідерів) читати...