Країна Барвінкова




Щиро дякуємо за виставу "Казковий день Лілеї"
Волинському драмтеатру, яку відвідали наші учні.
Емоції супер!🎉🎉🎉







"Веселі старти" між учнями 1-4 класів до Всесвітнього дня здоров'я






Подорож Країною Барвінковою (читати...)














Посвята в барвінчата

"Світ немов кольоровий луг" (читати...)









Країна Барвінкова


ЛЕГЕНДА ПРО БАРВІНОК

А було це давно, на свято Івана Купала. Якось однієї ночі дівчата плели вінки, слухаючи пісню хвиль Черемошу. Ось вінки сплетені, і побігли дівчата до Черемошу, аби кинути вінки на воду. Лише Лади серед них не було. Вона так захопилась збиранням квітів, що забрела далеко в ліс та й заблукала. Злякалася Лада, почала шукати, кликати подруг та даремно. А ніч, ця чудова купальська ніч, творила справжні дива: вчувалися голоси, завели танок лісові мавки. А під темними кущами розцвітали небачені квіти. Вони розтуляли свої ніжні пелюстки й сяяли сріблясто, манили до себе. Нахилилася Лада, зірвала квітку, вплела до свого вінка, і сталося диво: засвітився вінок голубуватим світлом. І почула дівчина тихий голос, народжений вітерцем:
— Пам’ятай, Ладо, що п’ять пелюсток цієї квітки — то п’ять засад щасливого подружнього життя. Запам’ятай і збережи в серці своєму на все життя: перша — то краса, друга — ніжність, третя — незабутність, четверта — злагода, п’ята — вірність.
Замовк голос, і невідома сила повела дівчину через ліс до берегів Черемошу. Але там вже нікого не було. Стояла Лада і думала, що робити. Раптом до неї підійшов хлопець і сказав:
— Може мені подаруєш вінок?

Не промовила й слова, простягнула вінок. Вінок упав на землю, розсипався, розрісся зеленим веселим зіллям попід кущами, глянув на світ блакитними очима квіточок барвінку. 
«Країна Барвінкова»
                                                   (учні 2-4 класів)
           В Учнівській республіці діє ігрова країна - Країна Барвінкова, в якій живуть учні-барвінчата 2-4 класів. Вони мають свої закони, девіз, карту-маршрут. Барвінчата подорожують дорогами «доброти», «навчання», «охорони здоров'я», «екології», «національно - патріотичними» і зупиняються на станціях: храм Науки, море Доброти, лікар Айболить, острів Білого Лелеки, Барвінковий заповідник.
Мета створення даної організації:
*   -  бажання об’єднати учнів молодших класів;
*    -   сприяння розширенню їх кругозору;
*  -   вивчення природи рідного краю;
*   -  розвиток здібностей;
*   - виховання в школярів милосердя;
*   -  шанобливе ставлення до природи;
*   -  збереження власного здоров’я.


Права барвінчат:
*    усі мають рівні права;
*    кожен при потребі може скликати барвінкову раду.

Барвінкова рада –найвищий орган дитячого самоврядування, який об’єднує всіх жителів Країни Барвінкової (2-4 класів).
 Перебуваючи на «екологічній дорозі», барвінчата вивчають рослини, дерева свого краю, правила поведінки в лісі, лікарські рослини та їх лікувальні властивості, все про ліси, про їх значення для життя планети; навчаються розрізняти їстівні й неїстівні гриби, турбуватися про птахів, тварин не шкодити їм; читають книги про рослин, тварин, птахів тощо.  
   На «національно - патріотичній дорозі» вивчають історію села, родини, батьківської хати, державні символи та історичне минуле України; читають твори про козаків, історію України; знайомляться з українськими народними традиціями, звичаями і з Конституцією України.
 На «морально - естетичній дорозі» наймолодші школярі грають, працюють, роблять добрі справи, радіють успіхам, співають пісні про дружбу, добро, дотримуються дружніх стосунків між собою, вчаться правильно оцінювати життєві ситуації, допомагати один одному в складних ситуаціях, виховують почуття гідності, самоутвердження, допомагають в оформленні ігрової кімнати.
На «дорозі здоров'я» діти збирають приказки, загадки, прислів'я, складають кросворди про здоров'я і їх розгадують; вікторини, допомагають в оформленні кабінету здоров'я, беруть активну участь у проведенні днів здоров'я та місячників.
На «дорозі навчання» слухають розповіді про навчання, є активними учасниками предметних тижнів, інтелектуальних ігор.


Закони барвінчат
1.Барвінчата дружні, сміливі, чуйні діти.
2. Барвінчата люблять школу,  поважають старших.
3. Барвінчата малюють, читають, грають, співають, весело живуть.
4. Барвінчата – майбутні козачата, адже  козацьку роду нема переводу.
5. Тільки тих, хто добре знає свій край, називають барвінчатами.

Хорошими помічниками барвінчат є помагайки, їхні старші друзі.


16 листопада - День толерантності 

"Ми всі різні - у цьому наше багатство, ми разом - у цьому наша сила!"





Посвята в барвінчата (квест-гра)


Лікарські рослини (презентація) читати...




Сценарій ігрової програми для молодших школярів

Мета заходу:
- узагальнити знання учнів про казки;
- розвивати вміння впізнавати казки та їх героїв;
- розвивати творчу уяву, асоціативну пам'ять;
- виховувати потребу в читанні книг, виховувати любов до усної народної творчості, до казок різних письменників.