Міні Міс та Міс школи

Великі люди про красу: цитати відомих особистостей про важливість зовнішньої і внутрішньої краси

«Стандарти» людської зовнішності мінливі і залежать від безлічі факторів: країни, культури і часу. Не дивлячись на це, тема краси актуальна завжди. Тому сьогодні ми пропонуємо згадати п'ять знаменитих фраз про красу і з'ясувати, хто ж насправді є їх автором.
«Краса врятує світ!».
Достаєвський Ф.М.
З цим виразом знайома, напевно, кожна людина, що живе на нашій величезній планеті, але мало хто знає, що він взятий з роману «Ідіот» (класика російської літератури, філософа і мислителя Федора Михайловича Достоєвського). Не дивлячись на авторське тлумачення поняття «краси», фраза була сприйнята читачами буквально і стала девізом життя для багатьох людей.
«Краса - страшна сила!».
Достаевский Ф.М.
Ще одна культова фраза Федора Михайловича Достоєвського з роману «Брати Карамазови». Але таким популярним цей вислів зробила актриса Фаїна Георгіївна Раневська в художньому фільмі «Весна».
«Краса - це королева, яка править дуже недовго».
Сократ
Творцем цих слів є давньогрецький філософ Сократ. Якби в той далекий час пластична хірургія була на такому ж високому рівні, як і зараз, то фраза могла б звучати по іншому: «Краса - це королева, яка може правити дуже довго».
«У людині все повинно бути прекрасним: і обличчя, і одяг, і душа, і думки».
Чехов А.П.
Цей вислів належить російському письменнику, прозаїку і драматургу Антону Павловичу Чехову. Цікавим буде і той факт, що загальновизнаний класик світової літератури за професією був лікар.
«Краса - це відкритий рекомендаційний лист, що заздалегідь завойовує серце».
Артур Шопенгауер
Вислів ніколи не втратить актуальності, а його автор - німецький філософ Артур Шопенгауер.
Ці знамениті фрази ще раз підкреслюють важливість зовнішності для людини. Саме краса штовхає чоловіків на подвиги, художників і скульпторів на створення шедеврів, а поетів і музикантів надихає на написання віршів і пісень. Надихайтесь і будьте красивими!

Ой дівчаточка Марусі, Олечки, Іванки, Вас леліяли матусі Звечора і зранку. Неньки пестили, кохали, В любистку купали, Пишні коси заплітали, Зіллям напували. А ви росли, процвітали На радість родини, Ще й на гордість і на славу Неьки-України. Вас чекають браві хлопці, Славні українці, Не лакомтесь на долари Й чужинські червінці. В нас течуть молочні ріки, В нас ставки медові, Ясні зорі, чисті води, Хлопці чорноброві. Ой дівчата українки, Ростіть, процвітайте, Рідній неньці-Україні Славу здобувайте.

Міні-міс школи  читати...



Ведуча 1. Добрий вечір, друзі!
Ведуча 2. Добрий вечір, ми раді вітати вас! До нас сьогодні завітало свято!
Ведуча 1. Кажуть, що в кожної людини є свій «зоряний час». Таким «зоряним часом» для наших дівчат стане участь у конкурсі «Міні-міс школи».
Ведуча 2. Запрошуємо наших юних учасниць. Давайте зустрінемо їх оплесками.
1.------------------------------------------------
2.------------------------------------------------
3.-------------------------------------------------
4.-------------------------------------------------
вихід
Ведуча 1. Напевно ви всі зі мною погодитеся, що всі наші конкурсантки – просто чарівні. Але з-поміж них ми маємо обрати одну, ту, яка завоює титул Міні-міс школи.
Ведуча 2. Це нелегке завдання під силу нашому журі, яке оцінюватиме конкурсну шоу-програму. Я з радістю представляю членів журі.
1.----------------------------------------------------------------
2.----------------------------------------------------------------
3.-----------------------------------------------------------------
Ведуча 1. Настав час ознайомитись з умовами першого конкурсу нашої програми, який називається «Розкажи про себе».
Ведуча 2. Кожна учасниця в цьому конкурсі повинна розповісти про свої смаки, захоплення, мрії.
1.     «Розкажи про себе»
Ведуча 1. Якби в мене зараз запитали, чого просить моя душа, я б відповіла: «Лясольку»!
Ведуча 2. Хто це?
Ведуча 1. Це дівчинка, створена із семи нот, а завдяки музичним звукам можна створити чимало чудових пісень, які заспівають нам конкурсантки.
Ведуча 2. Отже, оголошую другий конкурс «Крок до зірок».
2.     «Крок до зірок»
Ведуча 1.
У тихий зоряний цей час,
У цю казкову ніч
Чудову казку кожен з нас
Зустріне віч-на-віч.
Про що ти мрієш загадай,
Бо може збутись враз
Чарівних снів твоїх розмай
У нічний цей час.
Ведуча 2. Незабаром до нас завітає  чарівниця зима. І я оголошує наступний конкурс під назвою «Зимовий сон», де дівчата продемонструють свої композиції.
Ведуча 1. Наші красуні вже готові. Кожна з них розповідатиме про свій сон, який відобразила у своїй композиції.

3.     «Зимовий сон»
Ведуча 1. Наступний конкурс теж був домашнім завданням, ми назвали його «Казковий герой».
Ведуча 2. За три хвилини дівчата мають показати нам фрагмент з улюблених казок, фільмів, мультфільмів у власній обробці, де зіграють головну роль.
4.     «Казковий герой»
Ведуча 1. «Половиною своєї краси жінка зобов’язана кравцям» - стверджував Лопе де Вега.
Ведуча 2. Від себе додам – і перукарям і візажистам. Отож у наступному конкурсі учасниці уособлюватимуть в собі перукаря.
Ведуча 1. І на очах нашої публіки всього за десять хвилин дівчата повинні створити образ «Гості з майбутнього».
5.     «Гостя з майбутнього»
Ведуча 1. Останній наш конкурс називається «Майстриня».
Ведуча 2. Зараз наші красуні за певний час будуть вирізати «сніжинку». Буде оцінюватись  техніка, майстерність і творчий задум.

6.     «Майстриня»
Ведуча 1. Отже, ми щиро вітаємо всіх конкурсанток. Вони віддали багато часу підготовці до цього конкурсу, вони були сьогодні чарівні, розумні, ніжні, загадкові.
Ведуча 2. На сцену запрошуються всі учасниці конкурсної шоу-програми «Міні-міс школи». Слово надається журі.
Слово журі
(нагородження)


Міс школи   читати...

На добре освітлену сцену під легку музику виходять 
ВЕДУЧІ.
ВЕДУЧИЙ 1. Добрий вечір, дорогі друзі!
ВЕДУЧИЙ 2. Добрий вечір, Любязь!
ВЕДУЧИЙ 1. Вас вітає конкурс краси і грації…
ВЕДУЧИЙ 2. “Міс школи ”!
ВЕДУЧИЙ 1. Тож давайте побажаємо конкурсанткам успіху, а нам – трохи терпіння. Хоча , дійсно, не терпиться дізнатися , хто ж стане переможницею нашого конкурсу.
ВЕДУЧИЙ 2. Одне можемо сказати з упевненістю – всі учасниці конкурсу, без винятку, гідні цього звання!
ВЕДУЧИЙ 1. А до речі, кажуть, що наші дівчата – найкрасивіші дівчата в світі (До глядачів) Це правда?
ВЕДУЧИЙ 2. Ну звичайно! Хіба ти сумніваєшся? Вони найкрасивіші, найрозумніші, найпривабливіші, найталановитіші, найчарівніші…ну справжні принцеси.
ВЕДУЧИЙ 1. Сьогодні на наших учасниць чекають нелегкі випробування, тому, коли вони з’являться на цій сцені – давайте підбадьоримо їх оплесками!
ВЕДУЧИЙ 2. Зустрічайте – учасниці конкурсу “ Міс школи ”!
Під легку танцювальну музику на сцену виходять учасниці конкурсу. Коли конкурсантка з’являється на авансцені
1._______________________________
2._______________________________
3._______________________________
4._______________________________
ВЕДУЧИЙ 1. Ну, просто дух захоплює від такої краси! Не знаю як вам, шановні глядачі, але мені вже стало жарко!
ВЕДУЧИЙ 2. І це тільки початок!
ВЕДУЧИЙ 1. А зараз у присутності наших глядачів, мені хотілося б поставити просте риторичне питання :“А судді хто?”
ВЕДУЧИЙ 2. Що ж, це явний симптом того, що настав час представити журі нашого конкурсу - справжніх експертів і цінителів жіночої краси,
Представлення журі
1.____________________________________
2.____________________________________
3.____________________________________
4.____________________________________
ВЕДУЧИЙ 1. Отже, журі представлено, конкурсантки на сцені , а це означає, що попереду на нас чекає справжній феєрверк краси в низці конкурсів нашої програми.
ВЕДУЧИЙ 2. Перший конкурс  називається  “Хто ти, незнайомко? ”.
ВЕДУЧИЙ 1. В цьому конкурсі дівчата розкажуть про себе, про своє хобі і уподобання.
ВЕДУЧИЙ 2. Шановне наше журі оцінюватиме цей конкурс за 5-бальною системою , як ,власне , і всі наступні конкурси.

1.     «Хто ти, незнайомко?»
ВЕДУЧИЙ 1. Що ж, ви переконалися, що наші конкурсантки – справжні красуні? Наступний етап нашої програми - «Конкурс талантів». Він цікавий тим, що зараз кожна з учасниць матиме нагоду розкрити свої творчі здібності.
 ВЕДУЧИЙ 2Який талант та вміння продемонструють конкурсантки поки що невідомо, але сподіваємось, що нудьгувати нам на доведеться.
2. «Конкурс талантів»
ВЕДУЧИЙ 1.   Вкотре я переконуюсь, що на таланти нашій школі гріх скаржитись. Саме тут, у рідних стінах, народжується малий початок великого майбутнього.
Як на мене, то наступний конкурс є «родзинкою» нашої програми. Саме в цьому конкурсі ми зможемо побачити, яку фантазію має кожна із дівчат.
ВЕДУЧИЙ 2.  Конкурс має назву «Зачіска року».
ВЕДУЧИЙ 1.  Умови конкурсу такі: асистенти конкурсанток виходять на сцену і за 5 хв. Наші красуні-учасниці продемонструють нам свій витвір.
3. «Зачіска року»
 ВЕДУЧИЙ 2.  Скажи-но, що тебе найбільш дратує на нашому телебаченні?
 ВЕДУЧИЙ 1.  Мабуть реклама.
 ВЕДУЧИЙ 2.  А хочеш, я зараз доведу тобі, що не всі реклами однаково нудні та беззмістовні?
 ВЕДУЧИЙ 1.  Цікаво, як?

 ВЕДУЧИЙ 2Точніше не я, а наші дівчата-конкурсантки, які продемонструють тобі і всім нашим глядачам власну рекламу. І можливо, через деякий час ми з вами побачимо рекламний ролик на телебаченні у виконанні когось із наших сьогоднішніх учасниць конкурсу.
ВЕДУЧИЙ 1.  Наступний конкурс - «Реклама».
4. «Реклама»
 ВЕДУЧИЙ 1.  Думаю, що ти мене все ж переконав, що реклама буває цікавою. Наші дівчата сміливо можуть повязувати  свою майбутню професію з рекламою. Але остаточну оцінку має дати журі.
ВЕДУЧИЙ 2.  Наш наступне випробування, яке чекає на конкурсанток , називається «Рима».
ВЕДУЧИЙ 1.  Умови конкурсу «Рима» такі: учасникам потрібно протягом 5-ти хвилин скласти вірш із використанням поданих чотирьох слів, які римуються.
Приклади рим для конкурсу.
1. Свічна - річка,
Кохання - мовчання.
2. Гроза - сльоза,
Щаслива - незрадлива.
3. Океан - банан,
Розлука - мука.
4. Звуки - руки,
Танець - іспанець.
5. «Рима»

ВЕДУЧИЙ 2. Послухай, а ти знаєш, як з’явилася жінка на світ?
ВЕДУЧИЙ 1. Звичайно. Бог наслав на чоловіка сон, і коли той міцно спав, з ребра Адама зробив Єву.
ВЕДУЧИЙ 2. А мені відома цілком інша версія. Ось прослухай. Після того як до Бога звернувся чоловік і поскаржився на свою нудьгу, Бог замислився, з чого ж зробити жінку, якщо весь людський матеріал пішов на чоловіка. І тому став створювати жінку з кількох яскравих променів сонця, всіх чарівних фарб зорі, задумливого смутку, краси лебедя, грайливості кошеняти, граційності газелі, притягальної сили магніту.
ВЕДУЧИЙ 1. Все змішав і додав: в’їдливості мухи, впертості осла, зажерливості акули, ревнощів тигриці, мстивості пантери, кровожерливості п’явки, дурману опіуму та невблаганності стихії.
ВЕДУЧИЙ 2. Цю жінку Бог вручив чоловікові зі словами: “Бери її такою, якою вона вийшла, і не намагайся її переробити. Зазнавай щастя з нею впродовж життя та терпи муки від неї до самої смерті”.
ВЕДУЧИЙ 1. От вам і вирок, шановні наші чоловіки.
ВЕДУЧИЙ 2. Ця легенда - жарт, але у ній є й доля істини, адже жінка – це одвічний біль і одвічна втіха. Вона може перетворити життя і на рай, і на пекло. Від її любові чи нелюбові залежить дуже багато. А краса її підносить чоловіка до найвищого блаженства. Чоловіки заради своїх Леді здатні на будь-які вчинки. Вони дарують їм найвибагливіші квіти, найкоштовніші прикраси і розкішні сукні.
ВЕДУЧИЙ 1. Отже, ми підійшли до наступного конкурсу, в якому наші дівчата нам продемонструють сукні власного виробництва.
ВЕДУЧИЙ 2. Цей конкурс називається «Мода майбутнього».
6. «Мода майбутнього»
ВЕДУЧИЙ 1.  А тепер умови конкурсу «Ситуація».
ВЕДУЧИЙ 2. Учасниці після 3-хвилинного обмірковування мусять розповісти, як вони поводитимуться у запропонованій ситуації.
1. Уявіть, що ви спіймали золоту рибку. Які три бажання ви попросите її виконати?
2. Ви прийшли на побачення, а в призначений час вашого хлопця немає. Ви почекали 15 хв., але він так і не прийшов. Які ваші дії?
3.  На день народження вам подарували песика, але батьки не хочуть, щоб він жив у вас. Що ви будете робити?
4. Ви запросили на дружню вечірку вашого коханого з друзями і хотіли здивувати гостей запеченою гускою. Але коли гості сіли за стіл, то виявилося, що ваш хлопець - вегетаріанець, а на столі немає вегетаріанських страв. Які ваші дії?
7. «Ситуація»
ВЕДУЧИЙ 1Ось і настав кульмінаційний момент цього вечора. Через якусь мить ми дізнаємось імена дівчини, яка зайняла почесний титул «Міс школи».
ВЕДУЧИЙ 2. Поки журі підбиває підсумки, ми визначимо «Міс глядацьких симпатій», за оплесками.

Слово журі
Нагородження учасниць
ВЕДУЧИЙ 2.  Ми щиро вітаємо дівчат із чесною, заслуженою перемогою і бажаємо успіхів.
ВЕДУЧИЙ 1.  Нехай вам щастить!

ВЕДУЧИЙ 2.  До нових зустрічей!

Містер школи (фото)


   Вед. Доброго дня, дорогі друзі! Сьогодні ми зібралися в цьому залі, аби обрати найрозумнішого, найсильнішого, найспритнішого і взагалі най, най, най ... містера школи. Нещодавно, як ви знаєте, ми відсвяткували день збройних сил України. І перш, ніж розпочати наше шоу, я хочу привітати наших чудових, сильних, спритних — наших юнаків. І побажати вам всього — всього — всього.

  Вед. Ну що ж, а тепер ми запрошуємо до конкурсу наших лицарів. Зустрічайте! Отже,

№ 1
№ 2
№ 3
№ 4
№ 5
№ 6

Ми познайомилися з конкурсантами, але який конкурс без журі. Сьогодні в журі лише жінки. Вітайте.

Вчитель української мови та літератури –
Бібліотекар школи –
Секретар школи –


  Вед. Що ж, хлопці, перший конкурс. Ми запропонували нашим учасникам підготувати розповідь “Яким я уявляю себе через 10 років”. Отже, починаємо. Ні пуху вам, ні пера ! Найвища оцінка — 5 балів.


  Вед. Перше випробування вже завершилося, оцінки виставили. Я бачу, всі в гарному настрої, отож продовжуємо. Наш наступний конкурс «Ситуація». Оцінюється 4 балами. Я запропоную вам різні життєві ситуації, з яких треба вийти з гідністю і проявити себе джентльменом.
СИТУАЦІЇ

· Що ти найбільше цінуєш в житті? І чому?

· Уявіть, що ви йдете з своєю дівчиною, по дорозі причепився інший юнак. Ваші дії?

· Уяви, ти закоханий у двох дівчат і вони до того ж найкращі подруги. Як вчиниш?

· Ти ідеш в автобусі, і заходить красива дівчина, в яку ти з першого погляду закохуєшся. Що ти зробиш аби привернути її увагу, а можливо, і закохати її в себе?

· А чи хотів би ти мати гарем? І чому?

· Які дівчата тобі подобаються ?

· Як ти вважаєш, хто і що повинен робити по господарству?

  Вед. Після цього конкурсу ми побачили, що наші хлопці в кишеню за словом не лізуть. Але як вважає журі?

Вед. Ми переконалися, що в наші конкурсанти вміють все, або ... майже все.

 А наступний конкурс – спортивний. Нашим молодим людям на вибір пропонуються такі спортивні знаряддя: тенісна ракетка і м’ячик, футбольний м’яч, гиря (16 кг), скакалка, обруч, шостому учаснику доведеться проявити свої здібності, без спортивного знаряддя. Покажіть, на що ви здатні. Але для початку ми проведемо своєрідне жеребкування. Перший, хто дає правильну відповідь на питання, обирає знаряддя першим. Другий – другим і т.д. Увага, журі слідкує за тим, хто першим підніме руку.

ПИТАННЯ

1. Назвіть бога війни у давніх римлян (Марс)

2. Скажіть французькою “гарно складений пучок квітів” (букет).

3. Назвіть найближче до землі небесне тіло (Місяць)

4. Ім’ям якого відомого футболіста названо каву ? (Пеле)

5. Продовжіть прислів’я “Що посієш, те й ...” (пожнеш)

Вед. Що ж ми бачимо, що наші хлопці не тільки розумні, вміють гарно висловлюватися але сильні, витривалі та винахідливі.

Вед. Ще з давніх-давен чоловіки, лицарі читали вірші, співали серенади, складали романси своїм коханим. І напевно дехто з вас також уже освідчився своїй дівчині. Отож до вашої уваги про­понується конкурс «Освідчення в коханні».

Подивіться, вони справжні лицарі, які вміють не тільки справно захищати дівчат, але й красномовно освідчуватися. Ну що ж, надаємо слово нашим учасникам.

Слово знову надається журі. Але пам'ятайте, максимальна оцінка за цей конкурс — 5 балів. А ви, шановні глядачі та болільники, зараз маєте можливість обрати містера глядацьких симпатій.

Поки журі підбиває підсумки конкурсу а ви голосуєте, оголошую музичну паузу.

 Номінації:

· Містер “Витривалість”
· Містер “Стиль”
· Містер “Винахідливість”
· Містер “Артистизм”
· Містер “Ерудит”
· Містер “Глядацьких симпатій”
· Містер школи

 Вед. Дякуємо вам, хлопці, за участь, а вам, глядачі, за підтримку! До побачення! До нових зустрічей!

КОНКУРС КРАСИ «МІС ЮНІСТЬ » та «МІНІ-МІС ЮНІСТЬ»   читати....
 (СЦЕНАРІЙ СВЯТА)

Ведучий 1:         Красиві, граціозні і звабливі,
                            Розумні, славні диво-претендентки.
                            Сьогодні зовсім юні учениці
                            А завтра випускниці та студентки. 
Ведучий 2 :        Краса завжди перемагала славно
                           І світ робила добрим та прекрасним
                            Хай їм щастить у їхніх починаннях,
                            А конкурс буде вдалим і прекрасним!
Ведучий 1:         В котрий раз наша школа перетворюється на феєричний конкурс краси!
   Можна по праву заявити, що наш заклад нагадує храм мистецтв, бо на достатньо високому рівні діти проявляють свої різноманітні таланти на невеличкій шкільній сцені. Багато років поспіль проводяться в нашому закладі конкурси краси, де кожен бажаючий має змогу показати та проявити себе не тільки, як актор, модель, а заявити на всю шкільну нашу країну про свій особистий талант.
Ведучий 2 :        От і сьогодні знову ми маємо змогу потрапити на конкурс краси. Жваво наші конкурсантки почали підготовку до змагань. З кожним роком все тяжче стає боротьба, бо треба мати не тільки зовнішні дані, але й мати талант показати свій неповторний внутрішній світ. Тим паче, що і конкурси відрізняються від попередніх новизною.
Ведучий 1: Давайте привітаємо учасниць нашого конкурсу.
( Учасниці виходять по черзі на сцену)
Ведучий 2 : Перед початком конкурсних завдань пропоную познайомитися з нашим поважним та вимогливим журі:
1.      
2.      
3.       
Ведучий 1: І розпочнемо цьогорічний конкурс краси «Міс- Юність-2015» з традиційного конкурсу:«Візитна картка» (представлення учасниць конкурсу). Оцінювання: сценічна майстерність, оригінальність, винахідливість.
Час – не більше 4-х хв. Максимальна оцінка 5 балів.

Ведучий 2 : Наші учасниці готові вийти на сцену.
Візитна картка.
(музична пауза) 

Ведучий 1: Увага! Просимо оцінити наших конкурсанток шановне журі. 
Ведучий 2 : Авраам Лінкольн не раз любив повторювати, що зовнішня краса не віддільна від внутрішньої, тому наступний конкурс називається «Інтелектуальний».  Дівчата відповідають на  запитання, які виберуть. Максимально оцінюється  5  балами.
1.     Що Ви найбільше цінуєте в житті? І чому?
2.     Ви спіймали золоту рибку. Які три бажання ви попросили  б її виконати?
3.     Ваша мрія? Озвучте її будь-ласка!
4.     На якого літературного персонажа, або героя кінофільму ви хотіли б бути схожою в житті і чому?
5.     Вам на один день змінили стать. Ви стали чоловіком? Що б ви зробили як чоловік?
6. Які хлопці тобі подобаються ? І чому?
2. Інтелектуальний конкурс.
(Музична пауза)
Ведучий 1: А зараз слово надається нашому вельмишановному журі.
Ведучий 2 :  Тепер черга настає третього конкурсу під назвою «Таланти та захоплення».
  В цьому конкурсі всі учасниці повинні продемонструвати свої творчі таланти.
Учасницям пропонується у довільній формі розкрити свої таланти на сцені (вокал, хореографія, гра на музичних інструментах, розмовний та оригінальний жанри, циркове мистецтво).
   Оцінювання: артистичність, майстерність виконання, енергійність, наявність
елементів шоу, вміння гідно триматись на сцені, яскравість. Час - до 3- х хв.
Максимальна оцінка 5 балів.
3.Таланти та захоплення.
(Музична пауза)
 Ведучий 1: Судді, будь-ласка, ми просимо вас оголосити оцінки за два конкурси!
Ведучий 2 : Четвертий конкурс «Інтерв’ю»
   В ході конкурсу учасниці мають взяти інтерв'ю у члена журі на обрану ними тему ( тема обирається учасницями раніше). В ході інтерв'ю слід поставити 3 запитання, які, на думку учасниці, мають найповніше розкрити обрану тему. Час для обдумування та формулювання запитань - І хв. Тривалість інтерв'ю не має перевищувати 3 хв.
  Оцінювання: комунікативність, уміння ставити запитання, зацікавлення співбесідника темою. Найбільша кількість балів - 5.
Теми інтерв’ю:
1.     Зовнішній вигляд – половина успіху.
2.     Жінки – найпрекрасніша половина людства.
3.     Етикет – ознака вихованої людини.
4.     Не одяг красить людину, а добрі справи.
5.     Японське прислів’я: У хорошому платті і мавпа красива.
4. Інтервю 
 (Музична пауза)
Ведучий 1:  А зараз настав час для проведення п’ятого конкурсу
конкурс – «Повільний танець».
 Ведуча 2. Зараз дівчата зі своїми кавалерами продемонструють нам повільний танець. Максимальна оцінка – 5 балів.
5. Повільний танець. 
(Музична пауза)
Ведучий 2 : Майже до кінця добігає наш конкурс краси. Останній конкурсний вихід наших чарівних леді  - конкурс «Вечірня сукня»
У конкурсному виході конкурсанти повинні продемонструвати свою вроду та
красу, гарно пройти дефіле в своїх елегантних сукнях, демонструючи свою граціозність, легкість і витонченість.
Ведучий 1:  Зустрічайте наших чарівних красунь!
6. Дефіле у вечірніх сукнях.
(Музична пауза) 
Ведучий 1.
Хоч конкурс цей не перший
Та не останній він
Та переможе дружба
Ми впевнені у тім!
Ведучий 2. Слово для нагородження надається голові журі.
Слово журі.